Caratteristiche strutturali di u tubu d'isulazione d'acciaio di giacca d'acciaio

Pile di pipa d'acciaio sò largamente usate in diverse situazioni cum'è pile di supportu è pile di attritu.In particulare quandu hè adupratu cum'è una pila di supportu, postu chì pò esse cumplettamente guidatu in una strata di supportu relativamente duru, pò esercite l'effettu cuscinettu di tutta a forza di a sezione di u materiale azzaru.Ancu in a fondazione di terra morbida prufonda di più di 30 m, a pila di tubi d'acciaio pò ancu esse affundata in una strata di supportu relativamente solida, è a so capacità portante pò esse pienamente esercitata.In generale, e caratteristiche principali di pile di pipa d'acciaio sò:

1. Pò sussiste un forte impattu.E so proprietà di penetrazione è di penetrazione sò superiori per via di a so capacità di sustene e forze d'impattu forte.Se ci hè un interlayer duru intarratu in a fundazione cù un picculu gruixu è un numeru di penetrazione standard IV = 30, pò passà in liscia.Pò esse penetratu in a strata di supportu solidu secondu e esigenze di disignu.

2. Grande capacità portante.Siccomu l'azzaru cum'è u materiale di basa di a pila di pipa d'acciaio hà una forza di rendimentu altu, una grande capacità portante pò esse ottenuta finu à chì a pila hè affundata nantu à una strata di supportu solidu.

3. Grande resistenza horizontale è forte resistenza à a forza laterale.Siccomu i pipi di pipa d'acciaio anu una grande rigidità di a seccione è un momentu di resistenza grande contr'à i mumenti di curvatura, ponu resistà grandi forze horizontale.Inoltre, i tubi di grossu diametru pò ancu esse usatu.Per quessa, pò esse largamente utilizatu nantu à bollards, bridge abutments and bridge piers per suppurtà a forza laterale.

4. Grande flessibilità in u disignu.U gruixu di u muru di ogni pipa di a pila di pipa d'acciaio pò esse cambiatu cum'è necessariu, è u diametru esternu chì risponde à i requisiti di cuscinetti di design pò ancu esse sceltu cum'è necessariu.

5. A lunghezza di pila hè faciule d'aghjustà.Pile preparate ponu esse più longu o più brevi quandu a capa chì serve cum'è a capa di supportu per a punta di pila hè ondulante.Siccomu i pali di pipa d'acciaio ponu esse saldati liberamente à a lunghezza o tagliati à a lunghezza da u tagliu di gasu, hè faciule d'aghjustà a lunghezza di a pila, in modu chì a custruzzione pò esse realizata liscia.

6. I ghjunti sò sicuru è adattatu per a custruzzione di dimensioni longu.Siccomu i pali di pipa d'acciaio sò faciuli di fà ghjunti saldati, e sezioni di pile sò spliced ​​inseme, è a forza di e articuli hè uguale à quella di u materiale di basa, cusì a prufundità di incrustazione chì risponde à i bisogni pò esse determinata.

7. Hè facilitu di cumminà cù a struttura superiore.Per pre-saldatura di e barre d'acciaio à a parti suprana di a pila, a pila di pipa d'acciaio pò esse facilmente cumminata cù a parti suprana di u tappu è u cimentu.Pò esse ancu saldatu direttamente cù a struttura superiore, assicurendu cusì chì e parti superiori è inferiori travaglianu inseme.

8. Scarico di terra minima durante a piling.Pile di pipa d'acciaio ponu esse guidate in l'apertura, relativamente parlante, l'area di sezione trasversale di a scarica di a terra hè chjuca, è l'efficienza di guida hè alta.Allora hà e seguenti caratteristiche,

a: L'effettu di disturbazione nantu à a fundazione di argilla hè chjuca.

b: Ùn ci hè micca un effettu avversu nantu à l'edificazioni adiacenti (strutture), è a custruzzione di pilings assai intensiva pò esse realizatu nantu à un situ di pocu spaziu.

c: Hè u più adattatu per l'edifizii high-rise, i fundazioni di l'equipaggiu meccanicu à grande scala è e strutture portuali, etc., induve i carichi grossi sò appiicati à i picculi spazii.

d: Facile à purtà è stack.A pila di pipa d'acciaio hè ligera in pesu, cusì ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di danni, è hè faciule da trasportà è stack.

e: Salvà i costi di ingegneria è accurtà u periodu di custruzzione.Siccomu i pali di pipa d'acciaio anu parechje caratteristiche sopra, se queste caratteristiche ponu esse utilizzate cumplettamente in i prughjetti attuali, u periodu di custruzzione pò esse accurtatu.Pile di tubi d'acciaio sò i più adattati per a custruzzione rapida.Dunque, i so benefici ecunomichi cumpleti sò elevati, è relativamente parlante, pò salvà i costi di l'ingegneria.


Tempu di Postu: Nov-21-2022