Azzione di a cumpusizioni chimica in l'azzaru

1. Carbon (C) .Carbon hè l 'elementu chimicu cchiù mpurtanti affettanu a deformazione plastica friddu di azzaru.U più altu u cuntenutu di carbone, a forza più altu di l'azzaru, è u più bassu di plasticità fridda.Hè statu dimustratu chì per ogni 0.1% d'aumentu di u cuntenutu di carbone, a forza di rendiment aumenta circa 27.4Mpa;a forza di tensione aumenta circa 58.8Mpa;è l'allungamentu diminuite circa 4,3%.Allora u cuntenutu di carbone in l'azzaru hà un grande impattu nantu à u rendiment di deformazione plastica fredda di l'azzaru.

2. Manganese (Mn).U manganese reagisce cù l'ossidu di ferru in a fusione di l'acciaio, principalmente per a desoxidazione di l'azzaru.U manganese reagisce cù sulfuru di ferru in l'azzaru, chì pò riduce l'effettu dannusu di u sulfuru nantu à l'azzaru.U sulfuru di manganese furmatu pò migliurà a prestazione di taglio di l'acciaio.U manganese pò migliurà a forza di trazione è a forza di rendiment di l'azzaru, riduce a plasticità fridda, chì hè sfavore à a deformazione plastica fredda di l'azzaru.In ogni casu, u manganese hà un effettu avversu nantu à a forza di deformazione L'effettu hè solu circa 1/4 di carbone.Per quessa, fora di esigenze spiciali, u cuntenutu di manganese di l'azzaru di carbone ùn deve esse più di 0,9%.

3. Siliciu (Si).U siliciu hè u residuu di deoxidizer durante a fusione di l'acciaio.Quandu u cuntenutu di siliciu in l'azzaru aumenta di 0,1%, a forza di tensione aumenta di circa 13,7Mpa.Quandu u cuntenutu di siliciu supera u 0,17% è u cuntenutu di carbone hè altu, hà un grande impattu nantu à a riduzzione di plasticità fridda di l'acciaio.Aumentà bè u cuntenutu di siliciu in l'azzaru hè benefica à e proprietà meccaniche cumpletu di l'acciaio, in particulare u limitu elasticu, pò ancu aumentà a resistenza di l'acciaio Erosive.Tuttavia, quandu u cuntenutu di siliciu in l'azzaru supera u 0,15%, l'inclusioni non metalliche sò formate rapidamente.Ancu s'è l'acciaio d'altu silicuu hè annealed, ùn sarà micca ammorbidisce è riduce e proprietà di deformazione plastica fridda di l'azzaru.Dunque, in più di i requisiti di prestazione d'alta forza di u pruduttu, u cuntenutu di siliciu deve esse ridutta quant'è pussibule.

4. Sulfuru (S).Sulphur hè una impurità dannusu.U sulfuru in l'azzaru separà e particeddi cristallini di metallu l'una di l'altru è causanu cracks.A prisenza di sulphur provoca ancu embrittlement caldu è ruggine di l'azzaru.Dunque, u cuntenutu di sulfuru deve esse menu di 0,055%.L'acciaio d'alta qualità deve esse menu di 0,04%.

5. Fosforu (P).U fosforu hà un forte effettu di indurimentu di u travagliu è una segregazione seria in l'azzaru, chì aumenta a fragilità fridda di l'azzaru è rende l'azzaru vulnerabile à l'erosione àcida.U fosforu in l'azzaru deteriorarà ancu a capacità di deformazione plastica fredda è causarà cracking di u produttu durante u disegnu.U cuntenutu di fosforu in l'azzaru deve esse cuntrullatu sottu à 0,045%.

6. Altri elementi di liga.L'altri elementi di lega in l'azzaru di carbone, cum'è u cromu, u molibdenu è u nichel, esistenu cum'è impurità, chì anu assai menu impattu nantu à l'azzaru chì u carbone, è u cuntenutu hè ancu estremamente chjucu.


Tempu di post: Jul-13-2022